Suspensió temporal de l'atenció presencial a l'Ajuntament de Son Servera


A causa de la situació actual front l'emergència sanitària provocada pel Coronavirus COVID-19, us informem que l'Ajuntament ha suspès temporalment l'atenció presencial.

No obstant això, per a qualsevol consulta o tramitació, l'informem les les nostres vies de contacte:

  • Si disposa de certificat digital, podrà realitzar qualsevol tramitació mitjançant la seu electrònica de l'ajuntament, en qualsevol moment del dia.
  • Per telèfon, de dilluns a divendres, de 09.00 h a 14.00 h, telefonant al 971 567 002
  • Per correu electrònic, a l'oac@sonservera.es

En qualsevol cas, garantim el servei de la ciutadania, responent a la seva consulta, o li posarem en contacte amb el departament corresponent si fos necessari.

Li recordem que, en virtut del RD 463/2020, de 14 de març, s'estableix la suspensió i interrupció de tots els terminis per a la tramitació dels procediments administratius.

Des de l'Ajuntament de Son Servera insistim en el compliment de totes les normes de seguretat i protecció establertes per les administracions competents.

Apel·lem a la necessària col·laboració de tots i totes.


 

 
 

Plaça de Sant Ignasi 1. 07550 Son Servera (Illes Balears)

Telèfon: 971 567 002 | Fax: 971 568 101

ajuntament@sonservera.es - incidencies.portal@sonservera.es