L'Ajuntament de Son Servera canvia la seva 'Seu Electrònica' i l'adapta a les noves tecnologies

L'Ajuntament de Son Servera canvia la seva Seu Electrònica i l'adapta a les noves tecnologies

La Regidoria de Modernització de l'Ajuntament de Son Servera ha posat en marxa la nova 'Seu Electrònica', on el principal canvi és que, a partir d'ara, per a qualsevol tràmit administratiu en línia amb l'Administració local serà imprescindible disposar d'un certificat digital acreditat (DNI electrònica, FNMT…).

D'aquesta manera, amb aquesta nova 'Seu Electrònica' s'acompleix la Llei 39/2015 de procediment administratiu, on es recull, entre altres aspectes, la possibilitat de fer qualsevol tràmit en línia. En aquest sentit, recordem que ja anteriorment l'Ajuntament de Son Servera oferia la possibilitat de tramitar gestions telemàticament. S'afegeix ara, no obstant això, la funcionalitat de la notificació en seu, de manera que la tramitació podrà ser completament telemàtica de principi a fi.

Per tal de facilitar a la ciutadania l'obtenció dels certificats digitals necessari, també s'estan duent a terme els tràmits necessaris perquè l'Ajuntament de Son Servera estigui acreditat com a oficina de registre reconeguda per part de la FNMT i pugui tramitar així aquests tipus de certificats.

Finalment, i a causa d'aquests canvis s'han redistribuit els continguts de la 'Seu Electrònica'. En tot cas, si en endavant hi ha alguna informació que no localitzau o si en teniu problemes o dubtes, podeu posar-vos en contacte amb l'Ajuntament mitjançant el c/e següent: incidencies.portal@sonservera.es


Data de publicació: 10/04/2017

 

 
 

Plaça de Sant Ignasi 1. 07550 Son Servera (Illes Balears)

Telèfon: 971 567 002 | Fax: 971 568 101

ajuntament@sonservera.es - incidencies.portal@sonservera.es