31 establiments serverins opten al segell de qualitat turística SICTED

Logo SICTED
La Mesa de Qualitat Turística també va presentar el resultats de les enquestes de destinació.

La Mesa de Qualitat Turística del destí Cala Millor ha proposat distingir 31 establiments serverins amb el segell de qualitat turística SICTED. Aquest distintiu acredita que els negocis compleixen amb tots els requisits establerts pels gestors del Sistema Integral de Qualitat Turística Espanyola en Destinacions.

Aquesta proposta suposa que un 89% del total d'establiments adherits al programa hagin superat satisfactòriament els compromisos de qualitat i millora continuada que estableix el programa anualment.

Bona valoració del destí

A la trobada també es varen exposar els resultats de les enquestes entre els visitants i dels grups de treball per a la millora del destí que s'han duit a terme entre els establiments adherits al programa. Pel que fa a l'opinió que tenen els turistes del destí, cal destacar que la valoració global que fan de la seva estada a Son Servera és molt positiva (4,16 sobre 5). L'hospitalitat és el punt millor valorat (4,37 sobre 5) i la conservació de l'entorn és el pitjor valorat (3,59 sobre 5).

Pel que fa als resultats dels grups de treball entre els establiments adherits, les principals conclusions extretes són la bona qualitat de les platges i dels seus accessos i la necessitat d'incrementar la presencia policial i millorar l'estat de les vies (hem de recordar que Son Servera ha realitzat obres durant la temporada turística per evitar perdre una subvenció del Consell de Mallorca).

La Mesa de Qualitat Turística de Son Servera i Sant Llorenç des Cardassar està integrada per tècnics i regidors dels dos ajuntaments, representants de l'Associació Hotelera Badia de Cala Millor - Sa Coma i de l'Agencia de Turisme de les Illes Balears.

El SICTED (Sistema Integral de Calidad Turística Española en Destinos) és un projecte de millora de la qualitat de les destinacions turístiques promogut per l'Institut de Turisme d'Espanya, TurEspaña, i la Federació de Municipis i Províncies (FEMP), que treballa amb empreses i serveis turístics, de fins a 30 oficis diferents, amb l'objectiu final de millorar l'experiència i satisfacció del turista. Això suposa que una destinació amb un percentatge alt d'establiments distingits pot oferir-se com una destinació de qualitat, millorant així la seva competitivitat en el mercat.


Data de publicació: 04/12/2017

 

 
 

Plaça de Sant Ignasi 1. 07550 Son Servera (Illes Balears)

Telèfon: 971 567 002 | Fax: 971 568 101

ajuntament@sonservera.es - incidencies.portal@sonservera.es